Sesja zdjęciowa do kampanii reklamowej "Tak radośnie się rośnie"
Klient:Nutricia, marka BoboVita
Bardzo często jest tak, że podczas nagrań do reklamy telewizyjnej organizujemy w tej samej lokacji sesje fotograficzne. W zależności od potrzeb są to fotografie lifestyle i packshot, nierzadko też portretowe.
Jest to bardzo specyficzny rodzaj sesji. Największą trudnością jest tu zsynchronizowanie swojej pracy z pracą bardzo dużej ekipy filmowej. Plany firmowe reklam, gdzie powstają wysokobudżetowe produkcje, są zawsze bardzo obciążone stresem. W określonym czasie, w określonej lokacji filmowcy mają do realizacji zawsze dużo, za dużo a czasu zawsze jest za mało. Odbywająca się równolegle sesja musi się dostosować do tempa pracy ekipy filmowej. Ich praca zawsze jest priorytetem, co nie oznacza, że możliwe jest, żebyśmy nie skończyli sesji z zaplanowanym materiałem. Jest to tylko zawsze okupione dużą mobilizacją, uważnością i sprawnością pracy. W przypadku dzieci na planie jest to dodatkowa okoliczność, którą trzeba wziąć pod uwagę, że mamy ograniczony wpływ na ich „grę aktorską”. To są przede wszystkim dzieci i to ich dobro przede wszystkim jest najważniejsze na planie zdjęciowym.