Zdjęcia produktowe nowej serii bio żywności dla dzieci
Klient:Nutricia, marka BoboVita
Social media zmieniły obraz marketingu to jest oczywiste, i po kilku latach wiemy dokładnie jak się zmieniły, i nadal się zmieniają. Platformy takie jak Facebook, Instagram, Twitter, LinkedIn i inne, są wykorzystywane do budowania marki, dotarcia do nowych klientów, zwiększenia świadomości marki oraz promocji produktów i usług. Największym chyba atutem social mediów jest szybkość komunikacji z klientami. Tu reklama może powstawać szybko i być pierwszą reakcją na potrzeby, zanim ruszy machina reklamy filmowej, telewizyjnej, prasy (której znaczenie maleje coraz bardziej) media społecznościowe mogą wypuścić informacje w świat.
Często więc sesje produktowe, które realizujemy, są przeznaczone do publikacji z social mediach.
kampanii online, w materiałach eMailingowyc. Fotografia reklamowa, ilustracyjna, lifestyle czy produktowa wzmacnia przekaz i sprawie, że jest atrakcyjny i nośny. Jest też relatywnie niskobudżetową produkcją … za to bardzo efektywną.
Tu mamy właśnie przykład takiej sesji produktowej, nowych propozycji BoboVity na dania bio dla dzieci. Powstała w kuchni domu jednorodzinnego, oświetlona światłem studyjnym, które miało tworzyć klimat zatopionej w słońcu kuchni.