Sesja packshotowa do kampanii "Przejrzyj nas na wylot"
Klient:Nutricia, marka BoboVita
„Przejrzyj nas na wylot” do tego hasła powstały projekty graficzne. Główny przekaz kampanii podkreślał, w jaki sposób marka troszczy się o wysoką jakość i bezpieczeństwo swoich produktów. Projekt opierał się na prostym, ale bardzo ładnym motywie, na tle słoiczków widzimy warzywa i owoce, które potem są w składzie obiadków i deserów dla dzieci. W studio powstały zdjęcia packshot tych produktów. Postanowiliśmy dobrać warzywa i owoce kolorami, tak żeby tło za słoiczkiem było bardziej wyraziste, i poszczególne projekty różniły się od siebie. Kompozycje układane były na białym tle i oświetlone żywym mocnym światłem, tak żeby wydobyć struktury i kolory i smaczność warzyw.
Materiał zdjęciowy został wykorzystany m.in. w social mediach, na stronie www, w materiałach PR oraz prasie.